Wij zijn per 1 juni 2019 op zoek naar een

Teamleider Beheer en Onderhoud (1 fte)

Recreatie Midden-Nederland heeft als doel om de inwoners van en bezoekers in de randstad ontspanning, rust, beweging en plezier te bieden. Wij doen dat door het beheren, exploiteren en ontwikkelen van toegankelijke en eigentijdse recreatievoorzieningen in het buitengebied, in opdracht van onder meer de recreatieschappen Stichtse Groenlanden en het Plassenschap Loosdrecht, maar ook voor het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Door klimaatveranderingen staan wij in de randstad voor een belangrijke opgave om de kwaliteit en verduurzaming van recreatiegebieden in een versneld tempo op een hoger peil te brengen. Het beheer en onderhoud van ca 1.700 ha. grondgebied is hierin een cruciaal.

Wij zoeken een zakelijk en commercieel ingestelde manager (m/v) die hier de komende jaren zijn passie en expertise wil inzetten om deze maatschappelijke uitdaging mee te helpen vorm geven.

Doel van de functie

Als teamleider ben je verantwoordelijk voor een omvangrijk meerjaren onderhouds- en investeringsbudget en een vakbekwaam team dat zich bezig houdt met het beheer en de (her) ontwikkeling van recreatiegebieden. De uitvoering wordt zowel met eigen mensen gedaan als met leveranciers. Daarnaast ben je lid van het managementteam, waarin je mede sturing geeft aan de strategische ontwikkeling van een toekomst bestendig recreatiebedrijf.

Taak- en resultaatgebieden

• Het voeren van strategisch en tactisch beleid op het gebied van beheer en onderhoud en dit weten te vertalen naar de operatie. Hieronder valt onder meer het opstellen en uitvoeren van beeld/kwaliteitsplannen, het MJOP en MJIP
• Aansturen en coachen van medewerkers en het aanbesteden van en toezicht houden op werkzaamheden voor derden (leveranciers)
• Het begeleiden van omvangrijke en complexe aanbestedingsprojecten op het gebied van infrastructuur, zoals baggerwerkzaamheden en vervanging van beschoeiingen
• Verantwoordelijk voor de jaarlijks op te stellen begrotingen t.b.v. de diverse opdrachtgevers en de periodieke financiële en rapportage hiervan
• Is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van het verduurzamen van recreatie- en natuurbeheer en weet dit toepasbaar te maken in het werkgebied met als doel circulariteit na te streven

Wat verwachten wij?

• Academisch werk- en denkniveau
• Relevante kennis van aanbestedingstrajecten op infrastructureel gebied
• Ruime ervaring in het aansturen van een team.
• Advies en ontwikkelvaardigheden op het gebied van terrein beheer
• Het hebben van een relevant netwerk op gemeentelijk niveau of binnen een semi overheidsorganisatie in de randstad strekt tot aanbeveling

Jouw competenties

• Het hebben van een ‘hands on’ mentaliteit in deze functie is cruciaal
• Daarnaast beschik je over een natuurlijke sensitiviteit m.b.t. de bestuurlijke context
• Verder ben je flexibel, oplossing- en resultaatgericht en een teamspeler

Sollicitatieprocedure

Enthousiast? Solliciteer dan direct met cv en motivatiebrief, gericht aan John Kragten (HR-adviseur) via »personeelszaken@recreatiemiddennederland.nl. Meer weten over deze vacature? Neem contact op met Dirk Verhoeven (interim teamleider) via 06 467 389 22.

Deze functie is gewaardeerd op schaal 12 (min. € 3.746,99 – max. € 5.352,83), het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn conform de provinciale CAO, inclusief een aantrekkelijk Individuele Keuze Budget (IKB) met de mogelijkheid om 188 uur (24 dagen) per jaar extra verlofdagen op te nemen. Daarnaast beschik je ook nog eens over een persoonlijk ontwikkelbudget. De standplaats is Utrecht.