Recreatie Midden-Nederland is op zoek naar een

Officekanjer voor 36 uur per week

1,0 fte – schaal 7
Voor zeer ervaren kandidaten behoort schaal 8 tot de mogelijkheden.

Recreatie Midden-Nederland (RMN) heeft als doel om de inwoners van en bezoekers aan Midden- Nederland, ontspanning, rust, beweging en plezier te bieden. Wij doen dat door het beheren en ontwikkelen van (vrij) toegankelijke en eigentijdse recreatievoorzieningen in het buitengebied, in opdracht van verschillende recreatieschappen.

Doel van de functie
Als officekanjer ben jij de steun en toeverlaat van de organisatie. Je ondersteunt het management bij organisatorische en inhoudelijke zaken. Daarnaast ben je hét aanspreekpunt en de verwerker van (ligplaats)vergunningen en (snelvaar)ontheffingen. Als spil in de organisatie weet jij van organiseren en aanpakken. Je bent het aanspreekpunt voor collega’s en externe relaties en zorgt ervoor dat zaken slim en efficiënt geregeld worden. Je regelt een efficiënte inkoop van kantoormiddelen.

Plaats binnen de organisatie
De functie is ondergebracht bij het team Bedrijfsvoering. Voor de inkomende telefoongesprekken op het algemene nummer van RMN wordt gebruik gemaakt van de diensten van het Service Centrum van de Provincie Utrecht.

Taakgebieden/resultaatgebieden
• Agendabeheer;
• Secretariële werkzaamheden, zoals de organisatie, planning en logistiek van vergaderingen (managementteam en bestuur) en bijeenkomsten, inclusief de verslaglegging;
• Het afhandelen van correspondentie en het bewaken van deadlines;
• Het onderhouden van contacten met externe relaties;
• De afhandeling van lopende zaken en de zorg voor eventuele vervolgafspraken;
• (Digitale) verwerking van poststukken: registreren, sorteren, scannen en/of kopiëren en distribueren;
• Het oplossen van organisatorische en logistieke problemen;
• Ontvangen en begeleiden bezoekers en hierbij fungeren als gastvrouw/gastheer;
• Verwerken van aanvragen voor ontheffingen, vergunningen en overeenkomsten binnen de gestelde kaders;
• Bestellen van kantoorbenodigdheden en de voorraad hiervan bewaken.

Wat verwachten wij?
Je bent flexibel en stressbestendig. Je bent een initiatiefrijke en zelfstandige duizendpoot met:
• Bij voorkeur een HBO-opleiding, maar een afgeronde MBO niveau 4 opleiding (managementassistent / directiesecretaresse) aangevuld met ervaring, cursussen en trainingen is ook mogelijk ;
• Minimaal 3 jaar ervaring als (directie)secretaresse, bij voorkeur binnen de overheid of een gemeenschappelijke regeling;
• Het vermogen om overzicht te bewaren, te structureren en prioriteiten te stellen;
• Bestuurlijke- en omgevingssensitiviteit;
• Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
• Kennis van het Microsoft Office-pakket;
• Een ‘hands on’-mentaliteit;
• Het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden op verschillende uitvoerende niveaus.

Sollicitatieprocedure
Enthousiast? Solliciteer dan vóór 29 februari 2020 met cv en motivatiebrief, gericht aan John Kragten via personeelszaken@recreatiemiddennederland.nl.
Meer weten over deze vacature? Neem contact op met Jitske Brand, telefoon 06-28815994.

Wij bieden een tijdelijke aanstelling voor één jaar. Deze functie is gewaardeerd op schaal 7 (max.
€ 3.018,81 bruto per maand). Daarnaast ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 22,37% van je bruto salaris. Het IKB kun je vrij inzetten voor het kopen van extra verlof, aanvulling op het salaris, etc. Je kunt hiermee keuzes maken die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen. Inschaling vindt plaats afhankelijk van opleiding en ervaring. De standplaats is Utrecht.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern geplaatst. Interne kandidaten hebben voorrang in de sollicitatieprocedure.